Bledne kolo (gcc.spec)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 30 Mar 2003, 15:10:13 CEST

On Sun, Mar 30, 2003 at 12:53:02PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moze sie myle, ale cos mi swita, ze na builderach Ac nie mialy byc
> instalowane rzadne rzeczy nie zbudowane na builderach Ac (z wyjatkiem
> zbudowanych wczesniej na builderach Ra).

No to mamy problem (natury światopoglądowej, bo co za różnica binarki z
act.com czy gdzie tam, czy pakiety z nest).

> Stad pytanie: jakie zlecenie(a) nalezy poslac na buildery, zeby zbudowac
> gcc-ada, tan co lezy w nest-test ?

Zainstalować gcc-ada z nest-test lub skądkolwiek indziej i posłać gcc.spec
na builder.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h