kde-i18n

Piotr Szyma?ski djurban w averne.net
Pon, 31 Mar 2003, 10:27:51 CEST

Rafal Cygnarowski (Monday 31 of March 2003 08:33)
> Co sie dzieje z tym pakietem?
> Przeciez to jest totalna rozpierducha (za przeproszeniem)...
Tez tak mysle :)

> To dzielenie na podpakiety, ktore maja byc dolaczane do innych kde* to
> jakas paranoja. Po co komu pakiet alltogether?
Spec sie buduje i daje locale, te bcondy sa niepotrzbne do funkcjonowania
kde-i18n, chcialem je wywalic ale adgor kazal zostawic bo moze sie komus
przydadza.

> Nie wiem jak Wy, ale ja
> nie znam 50 jezykow - moze jestem troche niedorozwiniety, ale chyba nie
> az tak?!
Ale moze ktos bedzie chcial zainstalowac np. na serwerze kde i udostepnic je
userom via kiosk, wtedy buduje sobie alltogether i ma wszystkie jezyki,
dzieki czemu kazdy user moze sobie dowolnie ustawic wlasne locale.
Tyle teorii, w praktyce nie mamy kioska.

> Rozumiem, ze komus moglo sie nie podobac, ze w pakiecie
> kde-i18n-pl sa tlumaczenia do kdebase, kdelibs, kdeoffice czy innych,
> ale to nie byl IMHO dobry pomysl, zeby podzielic *tar.bz2 na mniejsze.
Ja to mowie odkad zaczalem sie zajmowac kde w pld.

http://builder.averne.net/ac/kde-i18n-Polish-3.1.1-1.noarch.rpm
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net