kde-i18n

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 31 Mar 2003, 10:53:42 CEST

On Mon, 31 Mar 2003, Rafal Cygnarowski wrote:
> Co sie dzieje z tym pakietem? Przeciez to jest totalna rozpierducha (za
> przeproszeniem)... To dzielenie na podpakiety, ktore maja byc dolaczane
> do innych kde* to jakas paranoja. Po co komu pakiet alltogether? Nie
> wiem jak Wy, ale ja nie znam 50 jezykow - moze jestem troche
> niedorozwiniety, ale chyba nie az tak?! Rozumiem, ze komus moglo sie nie
> podobac, ze w pakiecie kde-i18n-pl sa tlumaczenia do kdebase, kdelibs,
> kdeoffice czy innych, ale to nie byl IMHO dobry pomysl, zeby podzielic
> *tar.bz2 na mniejsze. Tak czy siak: ja kce miec pl w 3.1.1!

Kiedy tych języków było znacznie mniej pomysł był dobry. Aktualnie
przestaje mieć sens jakikolwiek (chore jest mieć tłumaczenia w 80 językach
przy objętości pakietu 70-80%). Dlatego, o ile wcześniej podobały mi się
tłumaczenia w paczkach, tak teraz wolałbym widzieć je w osobnych
pakietach. Niestety.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...