register_globals per pakiet (by³o: Re: phpost)

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 31 Mar 2003, 16:28:23 CEST

On Mon, 31 Mar 2003, Jaros³aw Kamper wrote:

> A mo¿e jakie¶:
>
> <Directory /home/*/public_html>
>     AllowOverride All
> </Directory>
>
> w /etc/httpd/httpd.conf? ;)

Dzia³a, jak tak wpiszê.

On Mon, 31 Mar 2003, Pawe³ Go³aszewski wrote:

> Ale musisz w konfiguracji php pozwoliæ na nadpisywanie flag serwera.

Konkretnie o jak± zmienn± w konfiguracji chodzi?
Przejrza³em php.ini i nic takiego nie rzuci³o mi siê w oczy,
no mo¿e poza: safe_mode_allowed_env_vars =

pzdr
Stacho Pal

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl