register_globals per pakiet ( by³o: Re: phpost)

Jaros³aw Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 31 Mar 2003, 16:33:53 CEST

Dnia pon 31. marca 2003 16:28, Stacho Pal napisa³:

> Dzia³a, jak tak wpiszê.

Swoj± drog± i swego czasu szuka³em czego¶, czym móg³bym te ogólne "All"
zast±piæ czym¶ o w±skim zakresie i niestety nie znalaz³em :( (np. takie
AllowOveride php_flag by siê przyda³o lub co¶ w ten deseñ, chocia¿ to te¿
zbyt ogólne).

Zna kto¶ co¶ takiego?

--
Jaros³aw Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl