-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 1 Maj 2003, 12:19:39 CEST

On Thu, May 01, 2003 at 11:55:24 +0200, Robert Kurtys wrote:

> coz..w tym miejscu wracamy do pytania "czy to zachodzi?" czyli do
> jakichkolwiek testow

Żadne testy nie zagwarantują, że coś takiego nie zajdzie za rok.
Prawidłowe założenia konstrukcyjne zawierają w sobie umożliwienie na ile
to możliwe przyszłej rozbudowy i unikanie problemów natury wszelkiej
niekompatybilności.

> eee...naciagasz liczby "pod publike", ale niech tam :)

Nawet 10 klas to dwa razy więcej niż 5 opcji.

> tyle klas wychodzi jesli klasy dla roznych arch nie sa wspolne (tak jak
> pisales o mozilli i oo). Tyle tylko , ze jest pytanie o ilosc
> wspieranych arch przez pld. Tu przedstawiles "klasy" dla durona - czy
> klasyfikacja tych pakietow nie ulegnie zmianie pomiedzy duronem i
> athlonemXP? czyli czy nie bedzie tak ze:
>            duron            athlonXP
> pakietA  rozmiar         rozmiar
> pakietB  rozmiar         szybkosc

JEŚLI tak będzie w _konkretnym_ przypadku to optymalizacja nie trafi do
speca. Osobiście w to wątpię.

> to samo dla celeron/pentium, a jak uwzglednimy 586 to dopiero
> galimatias, a to tylko ia32! Wiec pytanie ile arch pld wspiera?

W obrębie wszystkich maszyn objętych arch 586 nie ma takich różnic, jak
między P60 a Sparcami, o których pisał kloczek.

> calosc swojej argumentacji oparles na zalozeniu, ze nie da sie wydzielic
> wspolnych klas dla roznych arch, a ja mam watpliwosci co do
> prawdziwosci tego zalozenia.

Udowodnij więc, że nie będzie prawdziwe w przyszłości. Bo nawet obecnie
różnice między 486SX (i386) a Alphą są powalające, stary procesor 486
się już nie zmieni, nowe pojawiają się co kilka miesięcy.

> ta ze zapraszam wszystkich do pomocy w sprawdzeniu , ktora z tez jest
> prawdziwa.

Prawdziwe jest to, że różnica pomiędzy procesorami nowymi a najstarszymi
przez PLD wspieranymi na pewno nie będzie się zmniejszała, wręcz
przeciwnie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/