-Os

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 1 Maj 2003, 19:16:42 CEST

On Thursday 01 May 2003 17:35, Tomasz Pala wrote:

> Moim głównym argumentem jest to, że Twoja propozycja jest szczególnym
> przypadkiem mojej i może być za wąska. Więcej: przejście z mojego
> modelu do Twojego jest _banalne_ za sprawą ogólnego makra specflags:
>
> %define		specflags	%type_numeric
>
> zaś w drugą stronę - nie....
????
sed -e 's/define <klasa>/<twoje rozwiazanie spec>/

> ...jak w PLD będzie kilkaset zoptymalizowanych specy, to zrobisz
> sobie
>
> grep '^%define	specflags' *.spec | sort | uniq -d

> Jeśli zobaczysz duże liczby i mało wierszy to _automatycznie_
> będziesz miał wydzielone klasy. Teraz powiedz, jak chcesz to osiągnąć
> swoim modelem? Ręcznie sprawdzać owe kilka setek pakietów (o ile
> kiedykolwiek osiągnie to taką skalę)?

tak dokladnie :), a co do sprawdzania to czy Ty chcesz wstawic
optymalizacje bez sprawdzenia efektow?, Czy moze masz jakis "automat"
do testowania?

> Podsumowując: ja swoje przewidywania uwzględniam i nie zamykam drogi
> do Twojego podejścia. Ty zaś zupełnie pomijasz takie możliwości.

tu znow nie moge sie zgodzic
tak dlugo jak pojawiac ci sie beda nowe przypadki to dodajesz klasy (sam
sparca nie masz, nie masz jak testowac wiec nie twierdz czasem ze
bedziesz dodawal klase sparc_kobyla :D), jak klasy sie skoncza/bedzie
ich za duzo to sobie zrobisz sed - prawda? :)
no chyba bedziem to to (dyskusje) finalizowac:
1.jest mozliwosc przejscia z jednego rozwiazania do drugiego w obu
kierunkach
2. Tobie bardziej odp dodawanie wprost do specy
3. Prawdopodobnie znajdziesz wiecej czasu niz ja na dodawanie
optymalizacji, no i jestes PRAKTYKIEM ;)
=niech idzie po Twojemu
imho bedzie to okres przejsciowy do mojej propozycji o ile ta
optymalizacje przyniesie efekty i bedzie szerzej stosowana czego Tobie
i sobie zycze.