-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 1 Maj 2003, 19:30:40 CEST

On Thu, May 01, 2003 at 19:16:42 +0200, Robert Kurtys wrote:

> ????
> sed -e 's/define <klasa>/<twoje rozwiazanie spec>/

Plus rozwidlenie architektur.

> tak dokladnie :), a co do sprawdzania to czy Ty chcesz wstawic
> optymalizacje bez sprawdzenia efektow?, Czy moze masz jakis "automat"
> do testowania?

Wiele programów można po prostu optymalizować na rozmiar. Tych klasy
elinks, hdparm, touch, poldek, ekg, cdrecord, kotek_biegający_po_ekranie
nie dotyczy pojęcie 'wydajność', a 'zajętość zasobów'.

> tak dlugo jak pojawiac ci sie beda nowe przypadki to dodajesz klasy (sam

I zmuszam do dodawania klas tych, którzy sami chcą sobie budować
pakiety? Cały pomysł wziął się z tego, że ludzie kompilują Gentoo z
innymi flagami. W PLD mamy możliwość przetestowania i stworzenia bazy
optymalnych opcji dla _poszczególnych_ pakietów.

> sparca nie masz, nie masz jak testowac wiec nie twierdz czasem ze
> bedziesz dodawal klase sparc_kobyla :D),

I takie dodanie będzie się wiązało z grzebaniem w rpmie, przebudowaniem
go i zainstalowaniem na builderze. Odpada.

> jak klasy sie skoncza/bedzie
> ich za duzo to sobie zrobisz sed - prawda? :)

No, takiego commita to nie skonstruujesz automatycznie.

> imho bedzie to okres przejsciowy do mojej propozycji o ile ta
> optymalizacje przyniesie efekty i bedzie szerzej stosowana czego Tobie
> i sobie zycze.

Oby.

Aha - testy na Duronie i Athlonie XP mówią, że szybkość Mozilli nie
zależy od wyboru -Os/-O2. Jest zatem kilka wariantów:
1. procesory te mają śmieszny cache, więc i -Os nie pomaga,
2. procesory te mają wystarczający cache i -Os jest zbędnem
3. ma tak napisany kod, że -Os nie pomaga.
W każdym razie stosuje się punkt 2. - zasoby.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/