Drivery DRM z XFree86.spec

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 5 Maj 2003, 08:56:08 CEST

On Sun, May 04, 2003 at 02:33:22PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dlatego należy podzielić rozsądnie kernel na grupy pakeitów. Była o tym
> mowa wiele razy i nei widże żeby ktoś próbował to wcielić.
Problem w tym, że ten podział musiałby być _bardzo_ drobny, żeby to
miało sens. Np. co z tego, że drivery IDE i SCSI będą osobno, jak ja mam
jedno i drugie, ale nie potrzebuję obsługi setki kontrolerów IDE.

IMHO lepszym rozwiązaniem byłaby możliwość instalowania wybranych plików
z pakietu RPM. Może nieinstalować %doc, czy niektórych %lang, więc
teoretycznie dałoby się zrobić tak, aby z kernel-modules-scsi
zainstalować jedynie: scsi_mod, sd_mod i aic7xxx
Podział modułów na paczki "tematyczne" też byłby potrzebny, żeby nie
trzeba było zawsze ściągać tych kilkudziesięciu MB ze wszystkimi
modułami.

Pozdrowienia,
	Jacek