Katalog dla X-owych aplikacji.

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Śro, 7 Maj 2003, 12:53:56 CEST

Dnia sob, mar 29 2003 o godz. 10:39, Bartosz Taudul napisal(a):
> Z tego, że w ac nie ma być podziału na /usr i /usr/X11R6. W tym drugim
> mają siedzieć tylko x-y.

nie bijcie jak zrobi to jakis olbrzymi watek, ale czy idea
/usr/X11R6/bin nie byla po to, ze jak sie ktos logowal na konsoli, to
nie mial tego w PATH i dopiero jak odpalil Xy to mial to dopisywane?
wtedy lezaly tam tylko aplikacje, ktore wymagaly $DISPLAY i byly
bezuzyteczne pod konsola i tylko zasmiecaly PATH... nie wiem, ale wg.
mnie /usr/X11R6 to dobry pomysl, przynajmniej jesli chodzi o binarki, bo
liby - owszem - moga byc w /usr/lib...

--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE--|--PGP w www-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) surfuje.w.pl   |  WS  |_\ ROX )