Katalog dla X-owych aplikacji.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 7 Maj 2003, 19:37:27 CEST

On Wed, 7 May 2003, BartOwl wrote:
> nie bijcie jak zrobi to jakis olbrzymi watek, ale czy idea
> /usr/X11R6/bin nie byla po to, ze jak sie ktos logowal na konsoli, to
> nie mial tego w PATH i dopiero jak odpalil Xy to mial to dopisywane?
> wtedy lezaly tam tylko aplikacje, ktore wymagaly $DISPLAY i byly
> bezuzyteczne pod konsola i tylko zasmiecaly PATH... nie wiem, ale wg.
> mnie /usr/X11R6 to dobry pomysl, przynajmniej jesli chodzi o binarki, bo
> liby - owszem - moga byc w /usr/lib...

Dobry w teorii.
W praktyce i tak nikt z tego nie korzystał. Powodowało to tylko problemy,
jak przy gnome.
Poza tym pozostawał zawsze problem definicji programu. Co z takim, który
potrafi wykorzystać X-y, linkuje się z bibliotekami X-owymi, ale
jednocześnie ładnie działa na konsoli?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...