arts 1.1.2, tarballe, sorki ze nie wwatku ale kio_smtp mam zepsute

djurban@averne.net djurban w averne.net
Czw, 8 Maj 2003, 00:45:02 CEST

Hi,
Michal Kochanowicz (Wednesday 07 of May 2003 22:45)
Czy to nie przesada? Pakietu nie ma jeszcze oficjalnie a my na HEAD mamy
> speca z referencjami do plików które nie istnieją pod wskazanymi
> adresami ani w naszym CVS. Takie rzeczy na DEVEL proszę.
Nie bo to jest kolejne stabilne wydanie kde, po prostu nie zdazylem jeszcze
tego wrzucic do cvs, poprosze o chwilke cierpliwosci, mam dzis duuzo na
glowie. A tarballe byly dzis 3 razy regenerowane, wiec czekam, czy
przypadkiem nie znajda jeszcze innego jakeis bledu, jutro z rana wrzuce.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net