SPECS: ethereal.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 8 Maj 2003, 18:34:23 CEST

On Thu, May 08, 2003 at 00:43:09 +0200, Bartek Jakubski wrote:

[...]
> (...)
> Nie rozumiem tego i nie podoba mi się to. Lubię taką redundancję, widzę
> wszystko jak na dłoni, jestem uniezależniony od zmian widzimisię twórców
> pakietu... Co to przeszkadza?

Pewnie to 'widzimisię' - rzeczy domyślnie wyłączone ze względu na status
experimental łatwo mogłyby zostać pominięte podczas upgrade'u do wersji,
w której uzyskały status stable.
Ale sam robię diffy na ./configure i też wolę mieć podane wszystkie
opcje explicite.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/