Drivery DRM z XFree86.spec

Czw, 8 Maj 2003, 11:41:24 CEST

On Thu, 8 May 2003, Jacek Konieczny wrote:

> Jakie próbki i jakie wyniki?

Zajrzyj do modułu kernel-patches.

> O czym ty piszesz? O jakich patchach? Czy ja coś o patchach pisałem?

Nie ja pisałem.

> Po co grupa, jak ja chcę jeden plik?

Grupa w szczególności mogłaby składać się tylko z jednego pliku.

> Jaki plik, to będzie wiedział instalator, albo ja sam.  Dzielenie na
> grupy, to wielki, trudny w utrzymaniu spec i właściwie żaden zysk.

Przy załozeniu że jawnie bedziesz to robił owszem ale jeżlei bedziesz miał
np.

%files
.
.
%kernel(scsi-aic7xxx)
.
.

to łaj not ?
Jakby to zrobić w odpowidni sposób to możnaby wygenerować opdowiedni plik
nawet z %group .. %endgroup i wrzucić go do pakietu w postaci

%files -f kernel-drivers
%doc foo
%doc bar

tak jak to jest robione z %find_lang. W takim wypadku spec byłbty nawet
dużo krótszy niż obecnie i nie wymagałby dużo tańcowanai z wersji na
wersję.