Drivery DRM z XFree86.spec

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 9 Maj 2003, 12:44:11 CEST

On Fri, 9 May 2003, Michal Kochanowicz wrote:
> Oooo :) to tego da się norlmalnie używać? Bardzo mnie korci żeby
> spróbować, a w poniedziałek mam seminarium i nie chciałbym sobie kompa
> wysłać w kosmos... choć z drugiej strony... ;)

Można używać normalnie, ale zawsze są niespodzianki. Na przykład w 2.5.69
przy otwieraniu raw-socketa wyskakuje pięęęęęęękny ooops :)
Tak wogóle to mtr ma błąd, bo przy takim zachowaniu kernela wywala sig11

> Ciekawią minie w szczególności zastosowania "laptopowe", hotplug,
> zarządzanie energią - masz jakieś doświadczenia w tej dziedzinie?

Chciałbym - niestety laptop-a jescze się nie dorobiłem :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...