aic79xx w jądrze (Re: Drivery DRM z XFree86.spec)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Sob, 10 Maj 2003, 10:55:53 CEST

Mniej wiecej Fri, May 09, 2003 at 11:49:47PM +0200, zainteresowany Michał Sutkowski rzekl:

> Przepraszam, że się wetnę w temat, ale gdyby była taka możliwość, to
> delikatnie prosiłbym opiekuna jądra, żeby gdyby miał chęci i czas to pomyślał
> o dodaniu sterownika aic79xx (to taki tam kontroler SCSI od Adapteca). Łata
> znajduje się chyba gdzieś w okolicy adresu:
> http://people.freebsd.org/~gibbs/linux/SRC .
> U mnie na serwerze ten sterownik działa stabilnie (w przeciwieństwie do
> sterownika ściągniętego ze strony Adapteca (!), z którym miałem problemy (już
> niestety nie pamiętam jakie) ).
> Gdyby było możliwe dołączenie tego, uniknąłbym wstydu kompilowania jądra
> [...]

w 2.4.20 jest sterownik Adaptec AIC79xx, ale nie wiem który to i czy działa,
najbliższy mam AIC-7899P, ale to już na innym sterowniku działa.

--
Zbyniu