jeszcze co do Chipa

Czw, 8 Maj 2003, 13:49:54 CEST

On Thu, 8 May 2003, Jacek Konieczny wrote:

> No i sytuacja się powtórzy, ktoś wyda z gazetką PLD, w opisie napisze
> jak to kompletnie rozwalić (wg. niego będzie to "konfiguracja"), a jak
> ludzi będę się skarżyć, że PLD nie działa, to my wodę w usta. Bo
> przecież nie będziemy podawać w wątpliwość to co ktoś o PLD napisał...

Jacek zapewniam Ciebie że nawet jeżlei materiały napisane przez kogoś o
PLD byłyby iodealne to zawsze takie osoby znajdziesz.
Pzrejmować się tym nie ma najmniejszego sensu dopóty dopóki uwagi
kierowane przez kogoś kto coś takiego przeczytał i czy to nie zrozumiał o
co w tekscie chodziło i/lub sam popełnił jakiś błąd, a na m tylko mówi "mi
nie działa" bez dokumentowania co własciwei nie działa.