jeszcze co do Chipa

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 8 Maj 2003, 18:41:44 CEST

On Thu, May 08, 2003 at 13:49:54 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Pzrejmować się tym nie ma najmniejszego sensu dopóty dopóki uwagi
> kierowane przez kogoś kto coś takiego przeczytał i czy to nie zrozumiał o
> co w tekscie chodziło i/lub sam popełnił jakiś błąd, a na m tylko mówi "mi
> nie działa" bez dokumentowania co własciwei nie działa.

Nikt nie powie 'mi nie działa', a 'pld nie działa' - bo skąd będzie
wiedział, że niby w jego ulobionym brukow^Wgazetce komputerowej pracują
ludzie niekompetentni, którzy podają błędne informacje, skoro nikt z
teamu nie zareaguje!?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/