Mapowanie klawiatury (fwd)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 8 Maj 2003, 14:23:17 CEST

Człowiek się chwali, że jego mapa jest lepsza od naszej standardowej.
Przydałoby się sprawdzić czy to prawda i jakby co - wciągnać do distro :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 8 May 2003 11:22:42 +0200 (CEST)
From: "[X-UNKNOWN] Rafał Narloch" <rnarloch w manta.univ.gda.pl>
To: Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>
Subject: Mapowanie klawiatury

                            Witam serdecznie!
  Dziekuje za szybka odpowiedz (nie spodziewalem sie...). Pewnie nie tylko
ja wysylam do Ciebie maile, wiec sie przypomne. Pisze w sprawie mapowania
klawiatury dla Linux (pod konsole). Obsluguje ono sekwencje typu
lewy_Alt+Shift+... Umiescilem ja na stronce:
            www.manta.univ.gda.pl/~rnarloch/
  W wypadku sugesti prosilbym o mailowanie do mnie. Szkoda, ze akurat nie
dziala wasza lista PLD...

  Pozdrowienia
  Rafal Narloch