Mapowanie klawiatury (fwd)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 8 Maj 2003, 18:54:54 CEST

On Thu, May 08, 2003 at 14:23:17 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Człowiek się chwali, że jego mapa jest lepsza od naszej standardowej.

Standardowa jest badziewna (hmmm... amatorska?). Zamiast dodać opcję
alt_is_meta ktoś powpisywał na sztywno sekwencje altowe.

[...]
> ja wysylam do Ciebie maile, wiec sie przypomne. Pisze w sprawie mapowania
> klawiatury dla Linux (pod konsole). Obsluguje ono sekwencje typu
> lewy_Alt+Shift+... Umiescilem ja na stronce:

Właśnie alt_is_meta.

Kiedyś to zamierzałem poprawić, ale zapomniałem. A skoro przy temacie -
na stronie wystawiam mapę fonetyczą ukraińsko-rosyjską (combo). Dodać?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/