Drivery DRM z XFree86.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 9 Maj 2003, 00:14:03 CEST

On Sun, May 04, 2003 at 02:37:19PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 4 May 2003, Michal Kochanowicz wrote:
> [..]
>
> O podsyłanie takich sygnałów chodzi niemal od samego pozątku.
> Zaczynaj wyliczanie.

Dla 2.2?
LFS, xfs, ext3, 64-bitowe limity, netfilter, tdfxfb, rivafb,
bluetooth...
Niby jest port IDE z 2.4 - ale jak stary? Coraz częściej spotyka się
chipsety dobrze obsługiwane dopiero przez 2.4.20 albo i dopiero
z łatami.
bcm57xx (karty gigabit ethernet) - działa dobrze dopiero na sterowniku
tg3 z 2.4.20; moduły z kernel-net-bcm5700.spec oopsują na SMP.

To nie ma sensu. Ciekawe, jak dużo systemów stawianych na PLD zostaje
z dystrybucyjnych 2.2? Bo mam wątpliwości, czy jest to większość.
Nawet pomimo tak rozbudowanego 2.2 oraz problemów z LFS i limitami
w przypadku używania 2.4 bez przekompilowania glibc, pam i paru innych.