Drivery DRM z XFree86.spec

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 9 Maj 2003, 00:17:06 CEST

Dnia pią 9. maj 2003 00:14, Jakub Bogusz napisał:

> Dla 2.2?
> LFS, xfs, ext3, 64-bitowe limity, netfilter, tdfxfb, rivafb,
LFS, ext3, rivafb byly almost done, ale nie wpadly niestety ...

> Niby jest port IDE z 2.4 - ale jak stary? Coraz częściej spotyka się
> chipsety dobrze obsługiwane dopiero przez 2.4.20 albo i dopiero
> z łatami.
stary na 2.4.20preX ... jakos nie mialem czasu ani JA ani Krzyś Oledzki
zupdatować ide.ole.

> bcm57xx (karty gigabit ethernet) - działa dobrze dopiero na sterowniku
> tg3 z 2.4.20; moduły z kernel-net-bcm5700.spec oopsują na SMP.

nowy też ? (tzn ten poprawiany przez RMFa ?)

> To nie ma sensu. Ciekawe, jak dużo systemów stawianych na PLD zostaje
> z dystrybucyjnych 2.2? Bo mam wątpliwości, czy jest to większość.

Obecnie pewne nie, chociaz .... jest caly czas grono ludzi uzywających 2.2
nadal (od czasu do czasu dostaje roznego rodzaju maile ...)

> Nawet pomimo tak rozbudowanego 2.2 oraz problemów z LFS i limitami
> w przypadku używania 2.4 bez przekompilowania glibc, pam i paru innych.

mowisz chyba o zastosowaniach bardzo wysokich aby leciec przebudowywujac
wszystko, dla zwyklego szaraczka wystarczy i samo 2.4 bez potrzeby
rekompilacji ...

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/