jeszcze co do Chipa

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 8 Maj 2003, 18:38:10 CEST

On Thu, May 08, 2003 at 12:44:50 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Propozycja jest taka żeby nie wypowiadać się za głośno kto jak co robi czy

Propozycja, żeby debilne treści komentować jak najwcześniej - taką była
słynna chipowa zmiana /bin/sh.

> nie. Dopóty dopóki nie padaja konkretne uwagi pod naszym adresem ważne

Konkretne uwagi zaczną padać, jak będzie więcej takich geniuszy od
'tjuningu' jak chipowe redaktorzyny.

> jeżt to że wogóle ktoś chce o nas pisać i należy być raczje z tegfo
> zadowolonym. To jak to ktoś robi to już jego sprawa. W ostateczności
> możemy zawsze poprostu nie komentować tego co kroś pisze.

Aha, znaczy mam nie reagować na wysyp 'pld się sypie' na pcol po
kolejnym wyczynie chipsów?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/