Drivery DRM z XFree86.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 9 Maj 2003, 10:07:49 CEST

On Fri, May 09, 2003 at 12:17:06AM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

> LFS, ext3, rivafb byly almost done, ale nie wpadly niestety ...

Jakieś działające ext3 podobno mają w Debianie.

[...]
> nowy też ? (tzn ten poprawiany przez RMFa ?)

Sprawdzałem wersje: 2.2.19 (to co kiedyś RMF wrzucił), 2.2.27 (to co
jest teraz) oraz 5.0.5 (wg RELEASE.TXT jakieś odgałęzienie po 2.2.19)
- wszystkie sypią się na SMP w bardzo podobny sposób.

[...]
> mowisz chyba o zastosowaniach bardzo wysokich aby leciec przebudowywujac
> wszystko, dla zwyklego szaraczka wystarczy i samo 2.4 bez potrzeby
> rekompilacji ...

Dopóki nie zechce dotknąć pliku >2GB...
Największa przyjemność to kiedy szybko trzeba coś odtworzyć z backupu
i po kilkudziesięciu minutach czytania z taśmy okazuje się, że plik
z potrzebnymi zasobami jest dłuższy.