kernel-mosix.spec

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Pią, 9 Maj 2003, 17:15:57 CEST

Witam,

> to co jest na hedzie na razie nie nadaje sie do uzytku, wez z
> LINUX_2_4_MOSIX nawet sie kompiluje i dziala calkiem przyjemnie :>

Skompilowalem, zainstalowalem i testuje...
Teraz tak sie zastanawiam jakie parametry zapodac make?
-j tyle_ile_mam_w_sumie_procesorow czy moze jakos inaczej?
Jak narazie testuje na 2 komputerach:
1) AMD Duron 900, 256 mega ramu
2) PIII 600, 128 mega ramu
spiete siecia setka

Kolejna sprawa... czy aby w specu nie brakuje jakichs Provides?

[dooh w smeagol SPECS]$ rpm -qa|grep kernel
kernel-mosix-2.4.20-1
kernel-mosix-headers-2.4.20-1

[dooh w smeagol SPECS]$ rpmbuild -bb alsa-driver.spec
błąd: Failed build dependencies:
        kernel-headers is needed by alsa-driver-0.9.3a-1

--
Pozdrawiam,
Piotr Koczur