kernel-mosix.spec

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Pią, 9 Maj 2003, 17:24:06 CEST

On Fri, 9 May 2003 17:15:57 +0200
Piotr Koczur <snurf w sgw.art.pl> wrote:

> Witam,

> Skompilowalem, zainstalowalem i testuje...
> Teraz tak sie zastanawiam jakie parametry zapodac make?
> -j tyle_ile_mam_w_sumie_procesorow czy moze jakos inaczej?
> Jak narazie testuje na 2 komputerach:
> 1) AMD Duron 900, 256 mega ramu
> 2) PIII 600, 128 mega ramu
> spiete siecia setka

zapomnij ze procesy kompilacji beda ci migrowac sa po prostu zbyt male
i krotko trwale zeby ich migracja miala sens, jak chcesz tylko
kompilacje rozproszona to distcc jest tym czego szukasz,

> Kolejna sprawa... czy aby w specu nie brakuje jakichs Provides?
>
> [dooh w smeagol SPECS]$ rpm -qa|grep kernel
> kernel-mosix-2.4.20-1
> kernel-mosix-headers-2.4.20-1

z innej beczki
przy rel 1 warto uzywac kernel-misc-ptrace
w 1.1 jest ptrace jest juz poprawiony w kernelu

> [dooh w smeagol SPECS]$ rpmbuild -bb alsa-driver.spec
> błąd: Failed build dependencies:
>         kernel-headers is needed by alsa-driver-0.9.3a-1

tak wiem poprawie przy nastepnym commicie, chyba tez xfs dojdzie ;)
i zapewniam cie nie bylo to takie proste jak na stronach ktorych podales

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> [http://f.com.pl] SySadmin w R-H.PL
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);