pakiety z uzytkownikami

Nie, 11 Maj 2003, 23:51:46 CEST

On Sun, 11 May 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Jeszcze co do users.spec - chyba miało być s/%preun/%postun/?

Ja miałbym prośbę żeby rzucić to w pieruny.
Primo: to jest przgięcie jesli chdozi o rozwiązanie kwestji użytkowników w
pakietach bo bez względu na to czy użytkownik jest potzrebny w kiklku
pakirtach czy nie to jest on separowany.
Secundo: nie rozwiązuj to wielu innych kwesji związanych z przechdzeniem
z jednego fukcjonlanego odpowidniak na inny.