pakiety z uzytkownikami

Pon, 12 Maj 2003, 23:25:13 CEST

> On Mon, 12 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [..]

> Chodzi o to że w tego typu przypadkach nei da się tego zwinać do np.
> funkji pakietu z uzytkownikiem bo istnieć będzie kilak klas stykół miedzy
> róznymi wersjami pakietów .. ot choćby interakcja miezy np. tfpd i paketem
> z użytkownikiem, którą to i tak bedzie trzeba obsłużyć odpowiodnim
> triggerem.

Nikt nie twierdzi, ze pakiet z uzytkownikiem zalatwi wszystko.
Tyle, ze byc moze bedzie rozwiazaniem pewniejszym.

Ciagle nie moge dojrzec tych triggerow, zeby zobaczyc, czy bez triggerow z
zainstalowanego pakietu (instalacja zupelnie nowego zamiennika) ma to
*szanse* dzialac poprawnie.

> Kilka typół przypadków które trzeba obsłużyć w konkretnej parze pakieetów
> i tak wskazywać bezie na uzycie triggerów czyli nie ma co się przed tym
> bronić. Tzrab poprostyu spróbować zrealizować to możliwie prosto i
> przejrzyści.
>
> Prosty przypadek który pokazałem w patchu ilustruje że proste rozwiazanie
> acz nie do końca optymalne z punktu widzenai niepotrzebnych restartów
> jest. Próby jakie wykonuję sobie od kilku dni z dalszymi modyfikacjami są
> juz tylko pokierowne tym żeby zmnieszyć ilosć restartów. Sprawa sie

I to moze byc warte swieczki.
Ale IMO trzeba przeanalizowac tez rozwiazania "mieszane", bo m ogo sie
okazac po prostu lepsze.

  phone (48)(58) 347 14 61