RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Pon, 12 Maj 2003, 12:50:16 CEST

On Sun, 11 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Dlaczego? Po co?

Ano odpowiedz sobie sam na pytanie "a dlaczego nie?" :)
Podpierajac się tym co mam pod reką .. z Solka:

daemon:x:1:1:0000-Admin(0000):/:
sys:x:3:3:0000-Admin(0000):/:
smtp:x:0:0:mail daemon user:/:
nobody:x:60001:60001:uid no body:/:
noaccess:x:60002:60002:uid no access:/:
ppp:x:10:5:Solstice PPP 3.0 pppls:/:/usr/sbin/pppls

Powtórze tylko że chdozi o użytkownikół wykorzystywanych do tego żeby z
nich chodziły jakieś usługi.