rpm - Installed (but unpackaged) file(s) found

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 12 Maj 2003, 14:00:58 CEST

Witam

Pewnie będziecie wiedzieć, co zrobić, aby pakiet się zbudował, przykład:

Processing files: lilo-debuginfo-22.5.3-1
Checking for unpackaged file(s): /usr/lib/rpm/check-files
/tmp/lilo-22.5.3-root-lukasz
error: Installed (but unpackaged) file(s) found:
   /usr/share/man/README.lilo-non-english-man-pages

RPM build errors:
    Installed (but unpackaged) file(s) found:

Wiem, że mogę dopisać dany plik do speca lub zmodyfikować Makefile, ale
chciałbym to załatwić na poziomie samego RPMa?

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*