rpm - Installed (but unpackaged) file(s) found

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 12 Maj 2003, 14:04:50 CEST

On Mon, May 12, 2003 at 02:00:58PM +0200, Lukasz Trabinski wrote:
> Witam
>
> Pewnie będziecie wiedzieć, co zrobić, aby pakiet się zbudował, przykład:
>
> Processing files: lilo-debuginfo-22.5.3-1
> Checking for unpackaged file(s): /usr/lib/rpm/check-files
> /tmp/lilo-22.5.3-root-lukasz
> error: Installed (but unpackaged) file(s) found:
>    /usr/share/man/README.lilo-non-english-man-pages
>

> RPM build errors:
>     Installed (but unpackaged) file(s) found:
>
> Wiem, że mogę dopisać dany plik do speca lub zmodyfikować Makefile, ale
> chciałbym to załatwić na poziomie samego RPMa?

Wyłączyć lub nie włączać opcji (w rpmmacros):

#
# Should unpackaged files in a build root terminate a build?
#
# Note: The default value should be 0 for legacy compatibility.
#%_unpackaged_files_terminate_build      1
%_unpackaged_files_terminate_build      %{nil}