Re: RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów ... i nie tylko

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 12 Maj 2003, 14:10:10 CEST

On Mon, 12 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> /dev/null nie jest katalagiem :>

No i? Co za różnica?

> Będziesz mógł tak mówiśc w tym wypadku jeżeli wykarzesz że ustawienie
> katalogu domowego w tym wyapdku na "/" wiąże się z jakimś
> niebezpieczeństewem (wybacz ale nie widze tego).

Nie - w zasadzie nie wiąże się, tylko po co _wogóle_ dawać użytkownikowi
jakikolwiek katalog, jeżeli go nie potrzebuje. A jeżeli potrzebuje to
lepiej chyba /tmp ustawić.

> "A u was biją murzynów" :>

A ja wczoraj oglądałem "Huricane" - fajny film i na temat ;)

> Paweł trzymaj się tematu .. tak choć dla przyzwoitości :>

Jak najbardziej trzymam się tematu. Starasz się bezkrytycznie wrzucać
rzeczy z Solka... kiedy one nie są najlepsze często. Tam jest dużo
wieloletnich naleciałości, które się wiele lat ciągną. Nie jestem pewien
jaki jest powód ustawienia tym użytkownikom "/" jako home, ale wydaje mi
się, że tylko i wyłącznie lenistwo...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...