RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Pon, 12 Maj 2003, 14:01:16 CEST

On Mon, 12 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie - to ty się sam zapytaj sam "po co?". Nie potrzebuje $HOME ? To niech
> ma /dev/null

/dev/null nie jest katalagiem :>

[..]

> Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo to solek jest marnym przykładem.

Będziesz mógł tak mówiśc w tym wypadku jeżeli wykarzesz że ustawienie
katalogu domowego w tym wyapdku na "/" wiąże się z jakimś
niebezpieczeństewem (wybacz ale nie widze tego).

> Choćby
> ilość suidów idiotycznych, które tam w standardzie przychodzą jest
> porażająca... i ilość dziur w nich wychodzących, które automatycznie stają
> się krytyczne.

"A u was biją murzynów" :>
Paweł trzymaj się tematu .. tak choć dla przyzwoitości :>