RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów ... i nie tylko

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 12 Maj 2003, 15:39:43 CEST

On Mon, 12 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Można /usr/share/empty. Jeśli nie potrzebują grzebać po systemie plików
> i się chrootują, to nawet należy.

I to jest chyba najlepsze rozwiązanie. Chodziło mi to po głowie tylko nie
mogłem sobie przypomnieć jak się ten katalog nazywał.

On i tak jest używany przez aplikacje używające priv-separation.
IMHO to jest best choice.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...