RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów ... i nie tylko

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 12 Maj 2003, 15:43:21 CEST

On Mon, May 12, 2003 at 03:39:43PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> I to jest chyba najlepsze rozwiązanie. Chodziło mi to po głowie tylko nie
> mogłem sobie przypomnieć jak się ten katalog nazywał.

A... jeszcze co do /, to mi się przypomniała historyjka, jak to ktoś
chciał usunąć jakiegoś użytkownika z ~==/, narzędzie do usuwania
użytkowników zapytało się, czy usunąć także katalog domowy (nie podając
ścieżki), a on nieopatrznie odpowiedział, że tak... :>