Lilo na FTPie (indeksy poldka)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 12 Maj 2003, 15:44:04 CEST

On Mon, 12 May 2003, Jakub Bogusz wrote:

> To która wersja lilo? 22.5.3?

Tak.

> Bo 22.5.1 działało bez marudzenia, 22.5.2 nie działało w ogóle
> komunikatem jaki cytowałem.

22.5.1 chodzi normalnie.

> Jeżeli tylko ostrzega, ale działa poprawnie, to może zostać.

Ba - będę wiedział jak zrestartuję. A tą maszynę trochę zejdzie zanim
zrestartuję (desktop, ale roboczy, nie uśmiecha mi się dla testu zamykać i
potem ponownie otwierać kilkadziesiąt okienek... :-/ )

Tylko do cholery - czemu kolejne wersje lilo trafiają do RA ??? Po kiego
grzyba???

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...