lilo

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 12 Maj 2003, 15:47:27 CEST

On Mon, 12 May 2003, Krzysiek Taraszka wrote:
> zgadzam sie niestety z pawlem ... prosba, o zmiane katalogu updates/general na
> updates/current. Z niego bedą przesiane zeczy ktore wpadną do PLD-1.1 (IMHO!)
> Domyslnie dla usera dostepne ma byc updates/security, czyli to co jest teraz.
> Powyzsze zastosowanie ma 2 plusy:

Ale i jeden cholerny minus.
Istniejące konfiguracje poldkowe pójdą w krzaki.

> w updates/current mogą lezec sobie bez problemu kde-3.1.2 (wlasnie, co z
> nim ?),

Tymczasowo miałem brak czasu. Powinno mi to aktualnie do normy wrócić.

> czy XFree86-4.3.0, wg polityki do glownego drzewa nie wpadną, ale na
> ostaniej plycie mogly by być ...

Nie, nowe Xy to już za dużo chyba (tak mi się wydaje) ze względu na DRI -
chyba, że zrobisz update w kernelu 2.2 :)
Natomiast spokojnie te Xy mogłyby w 2.4-packu...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...