lilo

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 12 Maj 2003, 15:52:28 CEST

Dnia pon 12. maj 2003 15:47, Paweł Gołaszewski napisał:

> Ale i jeden cholerny minus.
> Istniejące konfiguracje poldkowe pójdą w krzaki.

minimum 2 tyg okresu przejsciowego i nowy poldek w updates/general z nowym
poldek.conf, do tego DUZE INFO na WWW (moze byc i pldusers.one.pl o zmianie,
+ info na grupy pld-users-pl)

> Tymczasowo miałem brak czasu. Powinno mi to aktualnie do normy wrócić.

> Nie, nowe Xy to już za dużo chyba (tak mi się wydaje) ze względu na DRI -
> chyba, że zrobisz update w kernelu 2.2 :)

szczeze ? nie chce mi sie juz grzebac w 2.2, freeswan to byl last touch raczej
..
--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/