hotplug i okolice

Pon, 12 Maj 2003, 18:16:15 CEST

On/Dnia Mon, May 12, 2003 at 05:26:13PM +0200, Robert Grabowski wrote/napisał(a)
> * Czy przejście na hotplug'a pozwoli na rezygnacje z cardmgr (dla
> pcmcia)? Dla mojej sieciówki na pcmcia cardmgr nie jest wogóle potrzebny
Tak od instalacji? Ja mam hotpluga zainstalowanego ale bez pcmcia-cs nie
widzi mi włożenia/wyjęcia karty (2.4.20).

> * Czy w skryptach startowych pcmcia po wykryciu jądra 2.4 i braku
> ustawionej zmiennej PCIC w /etc/sysconfig/pcmcia nie możnaby ładować
> domyślnie modułu yenta_socket (tak jest w RH)?
Wskazane.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux