hotplug i okolice

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 13 Maj 2003, 09:37:19 CEST

Witam!

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On/Dnia Mon, May 12, 2003 at 05:26:13PM +0200, Robert Grabowski wrote/napisał(a)

> Tak od instalacji? Ja mam hotpluga zainstalowanego ale bez pcmcia-cs nie
> widzi mi włożenia/wyjęcia karty (2.4.20).

    To, że wymaga załadowanych modułów (np. yenta-socket), to jest
oczywiste, ale czy wymaga uruhomionego cardmgr? U mnie na 2.4 po
włożeniu sieciówki cardmgr mówi, że zostało włożone hotplug device i nic
z tym nie robi - obsługą zajmuje się /sbin/hotplug ... Pytanie, czy tak
jest zawsze ... Jeżeli tak, to możemy sobie jeden dimon darować ...

   A tak kontrolnie ... czy po włożeniu karty dostajesz ip z dhcp (via
dhcpcd)? Jeżeli masz wpisy na stałe, to mógłbyś to sprawdzić? U mnie po
włożeniu karty hotplug wykonuje ifup eth0, ale adresu z dhcp nie dostaje
... Jak uruchomię ifup eth0 z łapy, to jest ok ...

> Wskazane.

    Wpisać do TODO :)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com