pakiety z uzytkownikami

Pon, 12 Maj 2003, 19:01:48 CEST

On Mon, 12 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]

> Moglbys rozwinac? Bo nie rozumiem, o co ci chodzi.

Chodzi o to że w tego typu przypadkach nei da się tego zwinać do np.
funkji pakietu z uzytkownikiem bo istnieć będzie kilak klas stykół miedzy
róznymi wersjami pakietów .. ot choćby interakcja miezy np. tfpd i paketem
z użytkownikiem, którą to i tak bedzie trzeba obsłużyć odpowiodnim
triggerem.
Kilka typół przypadków które trzeba obsłużyć w konkretnej parze pakieetów
i tak wskazywać bezie na uzycie triggerów czyli nie ma co się przed tym
bronić. Tzrab poprostyu spróbować zrealizować to możliwie prosto i
przejrzyści.

Prosty przypadek który pokazałem w patchu ilustruje że proste rozwiazanie
acz nie do końca optymalne z punktu widzenai niepotrzebnych restartów
jest. Próby jakie wykonuję sobie od kilku dni z dalszymi modyfikacjami są
juz tylko pokierowne tym żeby zmnieszyć ilosć restartów. Sprawa sie
niemniej nie tyle komplikuje przy realizacji etgo co poprostu ilosć stopni
swobody jakie się tu pojawiają daje w sumie dość pokaźna ilość
potencjalnie poprawnych/alternatywnych rozwiazań. Pooprostu różne kawałki
tego co powinno być wkonane przy upgrade czy przejsciu na inny
funkcjonalny odpowidnik mogą być wrzucone w różne kawałki skryptów i to
zarówno post jak i triggerów.