pakiety z uzytkownikami

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 12 Maj 2003, 21:30:03 CEST

W liście z pon, 12-05-2003, godz. 19:01, Tomasz Kłoczko pisze:
> On Mon, 12 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [..]

> Chodzi o to że w tego typu przypadkach nei da się tego zwinać do np.
> funkji pakietu z uzytkownikiem bo istnieć będzie kilak klas stykół miedzy
> róznymi wersjami pakietów .. ot choćby interakcja miezy np. tfpd i paketem
> z użytkownikiem, którą to i tak bedzie trzeba obsłużyć odpowiodnim
> triggerem.
> Kilka typół przypadków które trzeba obsłużyć w konkretnej parze pakieetów
> i tak wskazywać bezie na uzycie triggerów czyli nie ma co się przed tym
> [...]

Tomek: wszystko pieknie, ale zapominasz o tym, ze rpm jest obciazony
pewnymi bledami, a co za tym idzie, Twoje testy nie sa zbytnio
wiarygodne. Wstrzymaj sie z tym, i prosze Cie: zerknij do rpm-a na
okolicznosc niepoprawnej kolejnosci usuwania pakietow. Ja mam b. malo
czasu, zeby to zrobic i moge ostatnio robic to tylko na wydrukach w
czasie dojazdu z/do pracy...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl