RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów ... i nie tylko

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 12 Maj 2003, 23:37:31 CEST

On Mon, 12 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Umknęło mi to jakoś.
> Będe upierdliwy w takim razie: /dev/null czy /usr/share/empty ?

To ty się upierasz, że ma być konkretny katalog, nie ja :D

> Możesz pobawić się w wykazywanie wyuższości jednego nad drugim ..
> (uwielbam tego typu paradyskusje w których zamiast porządnego myślenia
> stosujesz improwizacje z czym w padnie w ręce ..

Bo mi ręce opadają skąd ci przyszedł do głowy wogóle taki pomysł :D
Jest tyle ciekawszych, ważniejszych i wogóle lepszych tematów do
działania... użyteczniejszych...

> nie wiedzieć czemu ale Tobie szczególnie zdażaja się tego typu
> "przypadki" i to jak na razie rególarnie .. w poniedziałki ;>)

A to dobre :)

> Tak czy inaczej wracając: teraz wydaje mi się że istnienie
> /usr/share/empty nie jest konieczne.

Proszę - poczytaj o priv-separation i nie mów, że ten katalog jest
zbędny... Jest trochę aplikacji używających tego katalogu.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...