RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 16 Maj 2003, 10:59:29 CEST

On Fri, May 16, 2003 at 02:22:39 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Kilku użytkowników w Linuxach ma HOME="/". Nie słyszałem żeby
> kiedykolwiek z tego powodu coś złego się wydarzyło z powodu użycia userdel
> -r.

Poproś kogoś, by przeczytał ten wątek. Wtedy _usłyszysz_. I na przyszłość
proszę bez dziecinnych podjazdów typu 'nie _słyszałem_ (ale _czytałem_)'.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/