hotplug i okolice

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 13 Maj 2003, 10:44:35 CEST

Michał Sutkowski wrote:

> Ja mam Ra z jądrem 2.4. Nie mam hotpluga tylko cardmgr. Działa jak należy,
> pobiera numer IP z serwera dhcp, sam wykrywa co włożyłem (wkładam na zmianę
> kartę LAN 10Mbit i radiową Tellusa (prismII).
>
> pozdr.

To masz szczęście :) U mnie na 2.2 cardmgr wykrywa kartę (realtek), ale
jadro tej karty nie obsługuje. 2.4 kartę obsługuje, ale cardmgr już jej
nie wykrywa ... Dlatego próbuje z /sbin/hotplugiem ... Tu jest lepiej...
Karta jest wykrywana, jądro karte obsługuje, ale są 2 "małe" problemy:

1. W modules.pcimap są dwa identyczne wpisy dla modułów 8139cp i 8139too
... Problem w tym, że ten dla 8139cp jest pierwszy i ten moduł jest
ładowany, ale nie obsługuje on mojej karty ... Musiałem poprawić ręcznie
modules.pcimap, aby 8139too był pierwszy ...

2. Po włożeniu karty wywoływany jest ifup eth0, który powinnien mi
podnieść interface przez dhcp ... Niestety nie udaje mu się to, mimo, że
ifup eth0 z łapy działa ok ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com