hotplug i okolice

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Wto, 13 Maj 2003, 09:57:25 CEST

Le Mardi 13 Mai 2003 09:37, Robert Grabowski a écrit :
> Witam!

>     To, że wymaga załadowanych modułów (np. yenta-socket), to jest
> oczywiste, ale czy wymaga uruhomionego cardmgr? U mnie na 2.4 po
> włożeniu sieciówki cardmgr mówi, że zostało włożone hotplug device i nic
> z tym nie robi - obsługą zajmuje się /sbin/hotplug ... Pytanie, czy tak
> jest zawsze ... Jeżeli tak, to możemy sobie jeden dimon darować ...

Ja mam Ra z jądrem 2.4. Nie mam hotpluga tylko cardmgr. Działa jak należy,
pobiera numer IP z serwera dhcp, sam wykrywa co włożyłem (wkładam na zmianę
kartę LAN 10Mbit i radiową Tellusa (prismII).

pozdr.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl