RFF: Katalog domowy uzytkownikół

Wto, 13 Maj 2003, 22:43:41 CEST

On Tue, 13 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moze nieuwaznie przeczytalem, ale nie zauwazylem w powyzszym *ANI JEDNEGO*
> argumentu uzasadniajacego posiadanie przez takich uzytkownikow KATALOGU
> domowego W OGOLE.
>
> Do czego im jest potrzebny katalog domowy ?

Ależ owszem. Procesom chodzącym z takeigo użytkownika katalog domowy nie
ejst wogóle potrzebny. W tym co napisałem zawarłem tylko to że dzięki
takiemu traktowaniu tego w wpisach w passwd mamy prostą identyfikację
tego typu użytkownikó .. i nic więcej (nie ma tu żadnej innej
ukrytej funkcjonalności :)