RFF: Katalog domowy uzytkownikół

Wto, 13 Maj 2003, 23:01:44 CEST

> Ależ owszem. Procesom chodzącym z takeigo użytkownika katalog domowy nie
> ejst wogóle potrzebny. W tym co napisałem zawarłem tylko to że dzięki
> takiemu traktowaniu tego w wpisach w passwd mamy prostą identyfikację
> tego typu użytkownikó .. i nic więcej (nie ma tu żadnej innej
> ukrytej funkcjonalności :)

W takim razie ja rowniez nie widze powodu, zeby tu wpisywac "/".
"userdel -r" moze byc wywolane przez super-hiper-duper narzedzie napisane
przez autora ktory-zjadl-wszystkie-rozumy i dlaczego uzytkownikowi, ktory
zechce ocenic jakosc tego narzedzia podkladac taka pulapke?

W odroznieniu od "userdel -r", "rm -rf /" nie jest poleceniem, ktore ma
jakiekolwiek powazne zastosowanie w systemie. Niezaleznie od kontekstu.

BTW, probowales, czy w solku "userdel -r" (lub odpowiednik) dla uzytkownika
z HOME=/ zadziala tak, jak myslisz ? ;)

  phone (48)(58) 347 14 61