RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 14 Maj 2003, 11:01:40 CEST

Dnia wto 13. maja 2003 20:27, Tomasz Kłoczko napisał:
> On Tue, 13 May 2003, Tomasz Witek wrote:
klasyczny przypadek z teorii gier , ktora opisujewlasnie dokonywanie wyborow w
stanie niepewnosci (nie wiemy jaki i w jakim stanie psychicznym jest admin;
np po 2 zarwanych nockach)

powiedzmy ze mamy 3 rozwiazania:
A -"/"
B - "/usr/share/empty"
C - "/usr/share/empty2"

decyzja o wyborze jest podejmowana na podstawie nastepujacego kryterium:
"czy istnieje sytuacja "S", w ktorej rozwiazanie <R1> jest _gorsze_ od <R2>"
i teraz:
A-B -> A gorsze bo userdel -r (jedna sytuacja) (rm -rf / - wystepuje we
wszystkich wiec _nie_ma_wplywu_na_podjecie_decyzji_ ergo nie jest argumentem)
A-C -> to samo co dla A-B
B-A -> jest uzywane do privsep wiec ma podwojne(?) zastosowanie - brak
konsekwencji praktycznych
C-A ->zajecie miejsca przez dodatkowy katalog
B-C i C-B argumenty jak wyzej
i teraz, ktora wada ma najmniejszy koszt - ja osobiscie jestem gotow poswiecic
miejsce na katalog :)
poza tym zostaje rozwazenie w identyczny sposob pakowania jakiegokolwiek
home_dira
ale poniewaz tu wszyscy znaja sile argumentow i logike to juz nie musze
rozpisywac