RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Śro, 14 Maj 2003, 15:22:54 CEST

> [...]
> C - "/usr/share/empty2"
>
> decyzja o wyborze jest podejmowana na podstawie nastepujacego kryterium:
> "czy istnieje sytuacja "S", w ktorej rozwiazanie <R1> jest _gorsze_ od <R2>"
> i teraz:
> A-B -> A gorsze bo userdel -r (jedna sytuacja) (rm -rf / - wystepuje we
> wszystkich wiec _nie_ma_wplywu_na_podjecie_decyzji_ ergo nie jest argumentem)
> A-C -> to samo co dla A-B
> B-A -> jest uzywane do privsep wiec ma podwojne(?) zastosowanie - brak
> konsekwencji praktycznych
> C-A ->zajecie miejsca przez dodatkowy katalog

Niekoniecznie :)

> B-C i C-B argumenty jak wyzej
> i teraz, ktora wada ma najmniejszy koszt - ja osobiscie jestem gotow poswiecic
> miejsce na katalog :)

Ta wada jest iluzoryczna.
To co tam wpiszesz niekoniecznie musi ISTNIEC.
Ci uzytkownicy nie potrzebuja KATALOGU domowego. Potrzebne jest wypelnienie
pola struktury, ktore to pole jest interpretowane jako katalog domowy.

Nawet kloczek z tym sie zgodzil :)

Jesli dodatkowo ci uzytkownicy nie maja sensownej (tzn. uruchamialnej)
powloki to zupelnie nic nie stoi na przeszkodzie.

  phone (48)(58) 347 14 61